28 Mart 2014 Cuma

moda anlayışım

arkadaşlar sizin moda anlayışınızı bilemem ama, benim moda anlayışım yakışandır. budurumdan okadar müzdaribimki şikayetlerimi sizlerle paylaşmaya çalışacğım. modayı yakından takip ediyorum, neden mi?
bizim insanımızda ve özellikle kadınımzda bir durum varki hiç hoşuma gitmeyen. gün yüzüne çıkan gündemde olan modayı (takı, giysi, ayakkabı, toka ve diyer detaylar) uygulmak, hatta uygulamakla kalmayıp çok fazla üzerine düşmek tek kelimeyle beni bayıyor. yakışıp yakışmaması önemli deyil, tarzınımı yansıtmıyor. takan kim? yeterki moda olsun, trend olsun...
oysaki bizi biz yapan, bize has olan tarzımız deyil midir? inanın bana kıyafetleriniz aksesuarınız kişiliyinizi yansıtacaktır. yeterki aynaya bakın ve kendiniz olun. siz neyseniz onu giyinin, onu takın, makyajınızı ona göre yapın, siz bu şekilde varsınız bu şekilde kalitesiniz. düşünsenize taşıyamıyacağınız bir kıyafeti sırf moda olduğu için giydiniz, bu sizi komik duruma düşürüp üzmekten başka hiçbir işe yaramıyacaktır. duruşunuzu modaya kurban etmeyin. elbetteki günün modası size hitap ediyorsa, bu durumdan yararlanmak sizinde hakkınız...
bir başka rahatsız olduğum konu ise, durumu iyice abartmak. örnek verecek olursam, mesela şu dönem modası olan zımbalar gayet hoş, ama hiç kullanmadığım halde bende bir bıkkınlık yapmış durumda. günboyu gördüyüm bayanların yüzde 80'inin üzerinde görürsem haliyle itici gelmeye başlar. gerek takılarda olsun, gerek kıyafet detaylarında;
kendimden bahsedecek olursam; modaya uymayı seviyorum, ama bana yakıştığı ve abartmadığım sürece... umarım mesaj alınmıştır ;)
 okadar sık karşılaştığım bir durumki, moda olmaktan çıkıyor ve sıradanlaşıyor, işte bu yüzden, konu yazısını yazmaya karar verdim. hayır, bırakında bazı şeyler tadında kalsın, demi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder