22 Mart 2014 Cumartesi

amvay artistry kozmetik fırçalarım

bilinidiyi gibi son zamanlarda makyajı fırçalarla uygulamak, bayanlar arasında oldukça yaygınlaşmış durumda. bende makyajımı fırçalarla uygulamaya karar verdim... fırçadan önce makyaj uygulamasında çokmu çaresizdim; hayır, makyaj kötümü oluyordu; tabiki hayır... tek kullandığım fırça allık fırçasıydı onun dışında farımıda, pudramıda süngerle uyguluyordum fondötenimi ise ellerimle uyguluyordum. gayette güzel iş çıkarıyordum... fakat bu durum cildimin sağlığı için hiçte hijyenik sayılmazdı ve fırçalara yatay bir geçiş yaptım :) küçük bir araştırmayla kaliteli fırçaların dudak uçuklatacak fiyatta olduklarını öğrendim ama bu bana fazla gelirdi, nihayetinde 3 çocuklu bir ev hanımıyım ve görevlerimden bir taneside ekonomi ;) ucuz fırçada alamazdım, beni yarıyolda bırakacak bir ürün olacağından verdiyim para azda olsa çöpe gitmiş olacaktı... aslında hayalimdeki fırça seti SİGMA'nın (Mrs Bunny Essential Kit) serisi, ama araştırmalarım sonucunda AMWAY, ARTİSTRY fırça setininde mükemmel olduğunu ve fiyatlarınında bana göre uygun olduğunu öğrenince hiç zaman kaybetmeden aldım... 6 adet fırçadan oluşan bu set'in içinde fazla seçenek yok, ancak bir fırçayı iki veya üç amaçlı kullandığınızda işinizi rahatlıkla görecektir...

 

2 yorum:

  1. güle güle kullan,Canım bunların fondöten fırçası varmı kabuki şekild sigmaya benzeyen? Nekadara aldın ibide öğrenebilirmiyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siparişini amway üyesi olan bir arkadaşıma yaptırmıştım. bu setin satış fiyatı 90 tl. satış yapan arkadaşım olduğu için biraz daha uyguna almıştım :) amway senede bir katalog yeniliyor, geçtiyimiz sene (siparişini verdiyim) kataloğunda kabuki yoktuki, o fırçayı bende istiyordum. ama yeni katalogta varmıdır onu bilmiyorum.

      Sil