23 Mart 2014 Pazar

AVON RUJ true color

true color parlak serisinden, rengine bayıldığım bir ruj ile karşınızdayım. bu yazıyı bir an önce yazmak istedim, çünkü ürünün; iyimi? kötümü? olduğuna bir türlü karar veremedim. resmen kendimle çelişki yaşıyorum. işte buyüzden, ürünü burdan size anlatmayı; sonuca ise, sizin karar vermenizi istedim...

efendim, renk olarak harika ötesi bişey, bana yakıştığından mıdır? bilmem, koyu ruj hayranlığım üstderecede. rengi beyenmek kolay nasılsa seçerek aldım, ayrıca dudaklara iyi nem veriyor, ordanda yırttı, ama rujun başka bir marifetide yok gibi :( ben bu ruju true color ''parlak'' serisinden aldım. içinde pembe sim parçacıkları barındırıyor ama fazla kalıcı deyil, rendi gitti dudağımda simleri kaldı. sürerken rengini hemen vermiyor biraz uğraştırıyor. sonuç bu, buyrun siz karar verin :)

not: kodu merak edenler için (true color parlak ''fuchsia fever 18554'')

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder