25 Mart 2014 Salı

maybelline lasting drama gel eyeliner

aslında tereddütle almış olduğum bir ürün. yağlı bir cilde sahibim ve bugüne kadar siyah kalem, siyah sürme gibi ürünleri kullandığım zaman, gözkapağımda dağılma sorunu yaşadım (sürmeden önce sabitleyici kullandığım halde). bu sorun yüzünden, likit eyeliner'ler hep faorim olmuştur, taki maybellin'in jel eyelinerını keşfedene kadar...
cildimdeki yağlanma yüzünden bu üründede sorun yaşamadım deyil, korktuğum başıma geldi. maybelline eyelinerı sürdükten sonra, iyice kurumadan gözlerimi açtığımda, bulaşma yaptı. lakin hemen ikinci bir denemeyle, bu sorunu kökünden çözdüm. tek yapmanız gereken sürdükten sonra, iyice kurumadan gözlerinizi hemen açmayın bir iki dakika bekleyin...
efendim, ürünün kalitesine gelirsek; benim almış olduğum ürün, 01 numara Intense black rengi; jelformüllü, 24 saat kalıcı, yoğun renkli, olduğunu iddia eden bu ürün, iddialarının hakkını veriyor, vaad ettiklerini sunuyor gerçekten. fırçaya hemen geliyor, göz üstünde uygularken rengini hemen veriyor, çok yoğun bir siyah, tam istediyim türden bir eyeliner...
jel formüllü bu ürün, her şekle müsait. ister ince sürün, ister kalın; ister kuyruklu yada kuyruksuz, tamamen zevkinize ve marifetinize kalmış bişey. yanlız kutudan çıkan fırçasını çok işlevsel bulmadım ama yeni başlıyanlar için idare eder...
sonuç itibari ile ürün mükemmel...


''görüntü kalitesinden dolayı affınıza sığınıyorum''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder