21 Nisan 2014 Pazartesi

puantiyeli oje deseni

sıkıldığım bir anda bu uygulamayı yapmak istedim ama tam ben başladımki küçük oğluşumun huysuzluk edeceyi tuttu bense ısrarla ojemi yarım bırakmadım inadım inat :) acele ve özensiz uygulanan bir oje deseni, ama olsun ben yinede paylaşmak istedim şurda biz bizeyiz demi ;)
gabrinin elegant 330 numaralı ojesini iki kat sürdüm ve kuruttum...
puantiyeleri uygulamada küçük bir fırça yardımıyla, akrilik boya kullandım. fırça yoksa tel toka yada kürdan işinize yarıycaktır...
işte sonuç :) puantiyelerden sonra iki kat tırnak jilası sürdüm, neden iki kat ? dediyinizi duyar gibiyim :) çünkü akrilik boya suya çok dayanıksız olduğundan tek kat onu korumaya yetmiycektir. yüzük parmağımdaki parlak taş dikkatinizi çektimi bilmem, onu jilayı 2kat sürdükten hemen sonra tırnağıma sabitledim ve kurumasını bekledim. puantiyeli oje desenimde böyle oldu, gayet basit ve hoş bir uygulama, umarım beyenirsiniz sevgiler...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder