7 Nisan 2014 Pazartesi

elegance swarovski

yaz + güneş= güneş gözlüyü :) yaz aylarında en çok ihtiyaç duyulan bir ürün, e haliyle gözlerimizin sağlığı açısından önemli bir konum taşıyor. bu konuda çok şanssız olmalıyımki, herdefasında aldığım güneş gözlüyüm ya kırıldı yada tamir edilemiycek bir şekilde eyilip büküldü (daha bir sezon ya kullanmışımdır yada kullanmamışımdır) bu aldığım gözlükler 50 yada 60 tl. civarıydı. bu sefer paraya kıyıp kaliteli bişey almak istedim. aslında bu güneş gözlüyünü görüp denekdikten ve kendisine aşık olduktan sonra, tamamen optik mağazasında alınmış bir karardı :) güneş gözlüyünün aynı zamanda bir aksesuar görevinide üstlenen bir ürün, işte bu düşünceyle üzerindeki o pırıldayan swarovski tşları beni tek kelimeyle cezbetti. ayrıca polarize camları güneş ışığını daha iyi süzdüyü için gözlerimize zarar vermiyor buda benim için olumlu bir etkendi. kemikten dış görüntüsü bal, iç rengi ise açık krem. katalog fiyatı 400 tl, ama tanıdık bir mağaza olduğundan ben 350 tl'ye aldım...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder