4 Nisan 2014 Cuma

dondurulmuş limon

çok bilmiş ukala :D evet limondan bahsediyorum. kendisi çok şey biliyor ve bildiklerini üzerimizde bıraktığı olumlu etkilerle ispatlıyor. ama ekşi tadından gelen kendini beyenmişliyide unutmamak lazım:) limonun bu genel durumundan esinlenerek adını ''çok bilmiş ukala'' koydum :D...
arkadaşlar tabiki bu işin espirisi. limonun faydalarını saymakla bitmez ama bir püf noktası varki paylaşmadan geçemiycem. bilinçli tüketiciler limonun kabuklarıyla beraber tamamının tüketilmesi gerektiyini savunuyorlar, haksızda sayılmazlar. bende bir yazıda okuduğum dondurulmuş limon'u uyguladım sonuç çok olumluydu ve sizinle paylaşmaya karar verdim...
yıkanmış limonu bir bütün olarak buzlukta dondurun. kullanacağınız zaman donmuş limonu ince rendeden geçirin ve nasıl tüketmek istiyorsanız o şekilde tüketin ister salatanızın üzerine serpiştirin, ister yemeyinizde, yada çorbanızda, içkinizde, dondurmanıda, tercih sizin. daha önce hiç karşılaşmadığınız ferah mayhoş karışımı olan bu lezzetten vazgeçemiyceksiniz...
tamanını tüketmemiz gereken bu gizli hazinenin, kabuklarını ziyan etmek, hem ona hem bize haksızlık olurdu...
c vitamini ile ünlü olan limonun aynı zamanda kanser hücrelerini öldürdüyünü biliyormuydunuz. kemoterapiden daha etkili olduğunu savunanlar bile var. hatta bazı laboratuvarlar bunun için ''limon özütünün sentetik versiyonunu'' üretme uğraşı içindeler, takdir sizin...

2 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun canım izlemeye aldım bende seni bekliyorum bende yeni açtım :) orciceklerr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun canm. takibe aldım bile :)

      Sil