5 Nisan 2014 Cumartesi

garnier gözaltı bb krem roll-on

efendim, bb krem formunda olan bu ürün, makyaj yapmadığım günlerde tek kurtarıcım diyebilirim. gözaltı morluklarından şikayetçi bayanlardanım :( buyüzden markete bile giderken kapatıcı tarzı bişeyler sürmeden çıkamıyorum neyazıkki; işte tam o anda elimin gittiyi tek ürün olduğundan, ve beklentilerimi hemen hemen karşıladığından, yazısını yazmaya karar verdim...
 
5 etkiyi bir arada sunuyor
1- koyu halkaların ve torbaların görünümünü azaltır
2- yorgunluk belirtilerini gizler
3- pürüz ve çizgileri gizler
4- ışıltı verir
5- nemlendirir

evet bütün bu vaat ettiklerini sunuyor sürdükten sonra çizgilere dolmuyor, sağlıklı ve canlı bir görünüm kazandırıyor. benden aldığı tek eksi puan çok yoğun kapatmıyor, hafif bir yapısı var, işte tamda buyüzden hiçbirşey sürülmemişçesine doğal bir görüntü veriyor, ama çok koyu halkaları olan bayanların beklentisini karşılarmı, bilemem...
ucunda ürünü sürmeye yardımcı olan metal bilye bulunuyor. kapatıcılığını net görebilmeniz için, bileyimin iç kısmına sürdüm. ve fark ortada...
 
gündelik hayatta, makyajsız çıkmak zorunda kaldığınız günlerde örneyin spor vs. gibi zamanlarda imdadınıza yetişecek bir ürün, deneyin derim ben :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder